Худалдан авах ажиллагааны цахим системээр зарлагдаж буй тендер шалгаруулалт дээр захиалагч байгууллагуудын зүгээс тендерийн баримт бичигт өөрчлөлт орсон, Шударга өрсөлдөөн хэрэглэгчийн төлөө газарт гомдол гарсан зэрэг шалтгаанаар цахим тендерийн баримт бичигт өөрчлөлтийн хүсэлт гаргах, тодорхойгүй хугацаагаар тендер шалгаруулалтын үйл ажиллагааг зогсоох боломжтой байдаг. Энэ тохиолдолд цахим системийн зүгээс портал хэсэгт урилга хэвээр харагддаг бөгөөд материал илгээх буюу тендерт оролцох хэсэгт материал илгээх боломжгүй байдаг болно.
Сүүлийн үед зарим иргэд, тендерт оролцогчдоос ирүүлж буй гомдол мэдээллээр захиалагч байгууллагуудын зүгээс тендерийн баримт бичигт өөрчлөлт оруулж, тендер хүлээж авах эцсийн хугацааг сунгахдаа тендерт оролцогчийг сонирхогч этгээдүүдэд боломжит хугацаа өгөхгүйгээр ажлын бус цагаар тендер хүлээж авах эцсийн хугацааг сунгаж, тендерийн үйл ажиллагааг үргэлжлүүлсэнээс шалтгаалан тендерт оролцохыг сонирхогч этгээдүүд энэ тухай мэдээгүй, тендерт оролцож чадаагүй асуудлууд үүссэн байна.
Иймд нийт захиалагч байгууллагууд Төрийн болон орон нутгийн өмчийн хөрөнгөөр бараа, ажил, үйлчилгээ худалдан авах тухай хуулийн 6 дугаар зүйлд заасны дагуу худалдан авах ажиллагаанд ил тод, өрсөлдөх тэгш боломжтой, үр ашигтай, хариуцлагатай байх зарчимыг баримтлан ажиллахын зөвлөмж болгож байна.
Тендерт оролцохыг сонирхогч этгээдүүд өөрчлөлтийн хүсэлт гаргасан тендерийн урилгатай энд дарж танилцана уу.