Түгээмэл асуугддаг асуултууд
Тендерт оролцогчдод зориулсан асуулт, хариулт
Бүртгэлтэй хэрэглэгчийн мэдээлэл хэрхэн солих вэ?
Системд бүртгүүлсэн бүртгэлийн дугаар, төлөөлөх эрх бүхий этгээдийн мэдээлэл, хариуцан ажиллах ажилтны мэдээлэл, цахим шуудангийн хаяг өөрчлөх тохиолдолд it@procurement.gov.mn цахим шуудангаар хүсэлт илгээнэ үү.
Захиалагчийн баталгаажуулагч эрхийг хэрхэн авах вэ?
Захиалагчийн админ эрхээр ороод баруун дээд буланд байгаа тохиргоо цэсний хэрэгчийн мэдээлэл хэсгээр орж үүсгэж авна.
Цахим гарын үсэг /Тоон гарын үсэг/ хэрхэн авах вэ?
Тоон гарын үсгийн гэрчилгээ олгох үйл ажиллагаа эрхлэх тусгай зөвшөөрөл эзэмшигч дараах хуулийн этгээд олгоно.
Үүнд:
• “Тридум кэй” ХХК, www.tridumkey.mn;
• “Монпасс” ХХК, www.monpass.mn;
• “Нью компасс” ХХК, www.newcompass.mn-ууд бөгөөд , дээрх цахим хуудсаар дамжуулан дэлгэрэнгүй мэдээллийг авна уу.
Цахим гарын үсгийг зайлшгүй авах ёстой юу?
Тийм. Таны илгээсэн тендер тухайн цахим гарын үсгээр нууцлагдаж, сервер дээр хадгалагдах бөгөөд тус тендер шалгаруулалтын тендер хүлээн авах эцсийн хугацаа дуусахад /public key/ нийтийн түлхүүрээр тендер нээх хүртэл нууцлагдана.
Тендерийн баримт бичгийн талаар хаанаас тодруулж асуух вэ?
1. Та системд нэвтрээд боломжит тендер шалгаруулалтын жагсаалтаас тодруулга гаргах боломжтой. 2. Захиалагч байгууллагын үнэлгээний хороонд албан бичгээр хандах боломжтой.
Тендерийн баталгаа хэрхэн гаргах вэ?
Оролцогч тендерийн баталгааг банкны, Монгол Улсын Засгийн газрын үнэт цаасны, Монгол Улсын даатгагчаас гаргасан баталгааны аль боломжтойгоор гаргана. Баталгаа гаргахдаа:
• Цахим системд бүртгүүлсэн байх;
• Тендерт оролцох хураамжийг арилжааны банкны цахим төлбөрийн систем ашиглаж төлсөн байх;
• Тендер шалгаруулалтыг багцад хуваасан бол тендерийн баталгааг багц тус бүрд гаргасан байх;
• Тендер хүлээн авах эцсийн хугацаа дуусахаас өмнө тендерийн баталгаа зөв эсэхийг цахим системийн баталгаа хэсгээс хянах боломжтой.
Хэрэглэгчийн гарын авлага байгаа юу?
Хэрэглэгчийн хөтөч хэсэгт гарын авлага, заавар байршуулсан болно.
Төрийн худалдан авах ажиллагааны Цахим системтэй холбоотой мэдээлэл хаанаас авах вэ?
• Төрийн худалдан авах ажиллагааны газрын лавлах утас 79790000 дугаарт хандаж мэдээлэл авах боломжтой.
• Цахим системийн хэвийн үйл ажиллагаатай холбоотой асуудлыг it@procuremnet.gov.mn цахим шуудангаар мэдэгдвэл Цахим худалдан авах ажиллагаа, мэдээллийн технологийн газраас ажлын нэг хоногт багтаан хариу хүргүүлнэ.
• Хэрэглэгчийн онлайн туслах телеграм чатбот-оос асуух асуултаа товчхон, оновчтой бичсэнээр хариулт хүлээн авах боломжтой.
Тендер шалгаруулалтын нээлтийн үр дүнг хэрхэн харах вэ?
Хялбаршуулсан цахим тендер шалгаруулалтын нээлтэд заавал биеэр оролцох шаардлагагүй бөгөөд нээлт хийгдсэн даруйд Тендер шалгаруулалт цэсийн Тендер шалгаруулалтын үр дүн цэсэд нийтлэгдэнэ. Хэрвээ нээлтийн үр дүнгийн мэдээлэл нийтлэгдэхгүй бол холбогдох байгууллагад мэдэгдэнэ үү.
Тендер шалгаруулалтад ямар компани шалгарч гэрээ байгуулсан талаар мэдэж болох уу?
Тендер шалгаруулалтын үр дүнгийн мэдээллийг Захиалагч байгууллага гэрээ байгуулсны дараа системд оруулах бөгөөд хэрэв оруулсан бол Тендер шалгаруулалт цэсийн Тендер шалгаруулалтын үр дүн дэд цэс https://user.tender.gov.mn/mn/result/ урилга бүрээр шалгарсан эсэх, шалгараагүй шалтгааны хамт нийтлэгдэнэ.Хэрвээ нээлтийн үр дүнгийн мэдээлэл нийтлэгдэхгүй бол холбогдох байгууллагад мэдэгдэнэ үү.
Тендерт оролцох хураамж гэж юу вэ? Хэрхэн төлөх вэ?
Төрийн болон орон нутгийн өмчийн хөрөнгөөр бараа, ажил, үйлчилгээ худалдан авах хуулийн 22.10-д "Оролцогч цахим системээр тендер илгээхэд үйлчилгээний хураамж төлнө. Энэ төлбөрийг бүх арилжааны банкны цахим төлбөр тооцооны систем ашиглан и-пин кодтой хувь хүний картаар төлбөр төлж тендерт материал явуулах эрх үүсдэг болно. " гэж заасны дагуу хураамжийг цахим системээр дамжуулан төлснөөр тендер илгээх эрхтэй болно. ТШЗ-ны 6.4-т заасан үйлчилгээний хураамжийг аливаа үндэслэлээр буцаан олгохгүй.
Тендерийн баталгаа хэрхэн цуцлах вэ?
Хялбаршуулсан цахим тендерт тендерийн баталгаа гаргасан ба тендерийн баталгаа цуцлах эрх үүссэн үед буюу "Тендер шалгаруулалт" амжилтгүй болсон эсвэл Гэрээ байгуулагдсан бол өөрийн эрхээр нэвтрэн орж, ОРОЛЦСОН ТШ-ЫН ЖАГСААЛТ цэсээр орон баталгаа цуцлах хүсэлтийг гаргана. Үүний дараа захиалагч байгууллагад мэдэгдэх бөгөөд захиалагч байгууллага тухайн хүсэлтийг зөвшөөрснөөр банк "Тендерийн баталгаа"-г цуцлах боломжтой болно.
Тодруулга хэрхэн гаргах вэ?
Нийлүүлэгч сонирхож буй ТШ-т тодруулга гаргах боломжтой. Тендер шалгаруулалт цэсийн Боломжит ТШ-ын жагсаалт дэд цэсээс тодруулга гаргах урилгын дэлгэрэнгүй хэсэгт тодруулга гаргана.
Тендер хэрхэн илгээх вэ?
Ирүүлж буй тендерт нэгдсэн товьёог үйлдэж түүний дагуу бэлдсэн *.pdf файлын төрөлтэй материалыг системд хавсарган ирүүлнэ. Энэ файл бэлтгэхдээ нэг файл нь 15 мегабайт, нийт 100 мегабайт хүртэлх хэмжээтэйгээр бэлтгэнэ.
Харьцуулалтын тендерийг хэрхэн үнэлэх вэ?
Тендер шалгаруулалтын нээлт хийсний дараа оролцогчид дахин үнийн санал илгээх бөгөөд Үнийн санал дуудах ажиллагааны хугацаа дуусмагц хуулийн "34.9.Үнийн санал дуудах ажиллагаа хаагдахад эцсийн үнийг өсөх дарааллаар эрэмбэлж, эхэнд эрэмбэлэгдсэн үнийн санал бүхий оролцогчийн тендерийг хянан үзэж, шаардлага хангасан бол гэрээ байгуулах эрх олгоно." гэж заасны дагуу үнэлнэ.
Шалгарсан компанийн тендертэй хэрхэн танилцах вэ?
Захиалагч талаас үнэлгээний хороо үр дүнгээ цахим системд нийтэлсний дараа шалгарсан тендерт оролцогчийн Байгууллагын нууцын тухай хууль, Хувь хүний нууцын тухай хуулиар ил болгохыг хориглоогүй хэсгийг тухайн тендерт оролцсон этгээдэд харуулдаг. Оролцсон ТШ цэсээс шалгарсан компанийн материалтай танилцах боломжтой. Жич: Системд үр дүн оруулсан хугацаанаас эхлэн гомдлыг ажлын 5 өдрөөр тооцно.
Тендер шалгаруулалтад оролцох хураамжийг хэрхэн төлөх вэ?
Тендер шалгаруулалтын урилга цэснээс сонирхсон тендер шалгаруулалтын урлигыг хайж олон "Тендерт оролцох" товч дээр дарна. Үүний дараа Онлайн төлбөрийн систем ашиглан И-пин кодтой картаар төлбөр төлнө. Жич: Дансны дугаар оруулах шаардлагагүй.
E-PIN код гэж юу вэ?
Таны карт дээр ил харагдах мэдээлэл бүхий хэн ч таны картыг ашиглан төлбөр хийх эрсдэл учирч болзошгүй. Иймд интернэт үйлчилгээний байгууллагаас онлайн худалдан авалт хийхэд тусгай нууц дугаарыг ашиглах шаардлагатай болдог. Таны санхүүгийн аюулгүй байдлыг хангах зорилготой энэ нууц дугаарыг интернэт ПИН код гэх ба энэ нь таны картын АТМ-ийн пин кодоос ялгаатай байдгийг анхаарна уу.
Та өөрийн үйлчлүүлдэг банктай холбогдон И-Пин кодоо авах боломжтой.
Цахим дэлгүүрт бараа хэрхэн захиалах вэ?
Захиалагч байгууллага өөрийн эрхээр нэвтэрч цахим дэлгүүрт байршуулсан бараа, үйлчилгээнээс сонгож захиалга нэмэх товчийг дарснаар захиалгын жагсаалт цэсэд шинээр мөр үүснэ. Захиалгын хугацаа дуусмагц үнэ харах төвчийг дарснаар бүртгэлтэй мэйл хаягт нээх код илгээгдэнэ.
Тендер шалгаруулалтын хураамж
Тендер хэрхэн илгээх вэ?
Ирүүлж буй тендерт нэгдсэн товьёог үйлдэж түүний дагуу бэлдсэн *.pdf файлын төрөлтэй материалыг системд хавсарган ирүүлнэ. Энэ файл бэлтгэхдээ нэг файл нь 15 мегабайт, нийт 100 мегабайт хүртэлх хэмжээтэйгээр бэлтгэнэ.
Харьцуулалтын тендерийг хэрхэн үнэлэх вэ?
Тендер шалгаруулалтын нээлт хийсний дараа оролцогчид дахин үнийн санал илгээх бөгөөд Үнийн санал дуудах ажиллагааны хугацаа дуусмагц хуулийн "34.9.Үнийн санал дуудах ажиллагаа хаагдахад эцсийн үнийг өсөх дарааллаар эрэмбэлж, эхэнд эрэмбэлэгдсэн үнийн санал бүхий оролцогчийн тендерийг хянан үзэж, шаардлага хангасан бол гэрээ байгуулах эрх олгоно." гэж заасны дагуу үнэлнэ.
Шалгарсан компанийн тендертэй хэрхэн танилцах вэ?
Захиалагч талаас үнэлгээний хороо үр дүнгээ цахим системд нийтэлсний дараа шалгарсан тендерт оролцогчийн Байгууллагын нууцын тухай хууль, Хувь хүний нууцын тухай хуулиар ил болгохыг хориглоогүй хэсгийг тухайн тендерт оролцсон этгээдэд харуулдаг. Оролцсон ТШ цэсээс шалгарсан компанийн материалтай танилцах боломжтой. Жич: Системд үр дүн оруулсан хугацаанаас эхлэн гомдлыг ажлын 5 өдрөөр тооцно.
Тендер шалгаруулалтад оролцох хураамжийг хэрхэн төлөх вэ?
Тендер шалгаруулалтын урилга цэснээс сонирхсон тендер шалгаруулалтын урлигыг хайж олон "Тендерт оролцох" товч дээр дарна. Үүний дараа Онлайн төлбөрийн систем ашиглан И-пин кодтой картаар төлбөр төлнө. Жич: Дансны дугаар оруулах шаардлагагүй.
E-PIN код гэж юу вэ?
Таны карт дээр ил харагдах мэдээлэл бүхий хэн ч таны картыг ашиглан төлбөр хийх эрсдэл учирч болзошгүй. Иймд интернэт үйлчилгээний байгууллагаас онлайн худалдан авалт хийхэд тусгай нууц дугаарыг ашиглах шаардлагатай болдог. Таны санхүүгийн аюулгүй байдлыг хангах зорилготой энэ нууц дугаарыг интернэт ПИН код гэх ба энэ нь таны картын АТМ-ийн пин кодоос ялгаатай байдгийг анхаарна уу.
Та өөрийн үйлчлүүлдэг банктай холбогдон И-Пин кодоо авах боломжтой.
Цахим дэлгүүрт бараа хэрхэн захиалах вэ?
Захиалагч байгууллага өөрийн эрхээр нэвтэрч цахим дэлгүүрт байршуулсан бараа, үйлчилгээнээс сонгож захиалга нэмэх товчийг дарснаар захиалгын жагсаалт цэсэд шинээр мөр үүснэ. Захиалгын хугацаа дуусмагц үнэ харах төвчийг дарснаар бүртгэлтэй мэйл хаягт нээх код илгээгдэнэ.